Sklepy internetowe

Sklepy internetowe

Zwiększ zasięg oferty i zdobądź nowych klientów

Sklepy internetowe

Sklep online dla Twojego biznesu pomoże Ci dotrzeć do znacznego grona klientów, zwiększając jednocześnie ilość zamówień i prestiż Twojej firmy. Staramy się zapewniać najwyższą jakość świadczonych usług i oferować bezawaryjne i szybkie systemy. Dzięki indywidualnemu podejściu każda realizacja jest optymalizowana pod konkretne potrzeby.

Wraz z rozrostem swojej marki możesz przejść na wyższy plan zapewniając bezproblemowy przebieg zamówień. Posiadamy rozwiązania zapewniające wysoką wydajność usługi, a nasz zespół czuwa nad funkcjonowaniem każdego sklepu.

Zamawiając u nas sklep internetowy możesz liczyć na naszą pomoc podczas trwania umowy. Pomożemy Ci wprowadzić treści, dodać produkty, zoptymalizować zdjęcia produktów, stworzyć kategorie i wiele więcej. 

Czas trwania projektu

Każdy projekt jest oceniany pod względem złożoności, czynniki mające wpływ na czas realizacji to:

  • typ wyglądu strony - implementacja indywidualnego wyglądu lub wybór jednego z gotowych szablonów
  • ilość produktów w ofercie
  • personalizacja strony

 proste sklepy internetowe realizujemy w przeciągu 2 miesięcy.

Utrzymanie sklepu

Nasza oferta zawiera utrzymanie Twojego sklepu internetowego. Oznacza to, że nie musisz martwić się o opłacenie serwera lub domeny, my się tym zajmiemy. Wszystkie usługi są monitorowane i zabezpieczone codziennymi kopiami zapasowymi. Dodatkowo możemy zapewnić Ci do 10 kont email dla Twojej domeny.  

Tall buildings

Współpraca

Jesteś zainteresowany zaawansowanym systemem? Skontaktuj się z nami, świadczymy długofalową współpracę. Przeanalizujemy Twoje potrzeby i przedstawimy wstępną wycenę. Każdy projekt dzielimy na etapy, każdy etap jest wyceniany. Warunkiem rozpoczęcia prac nad daną częścią jest odebranie i terminowe rozliczenie.

Integracje i dodatkowe usługi

Zamawiając u nas sklep internetowy możesz liczyć na takie integracje jak:

 

Powiadomienia email/SMS każdego etapu zamówienia

Każdy z nas lubi być informowany o faktycznym stanie zamówienia, czy zostało ono wysłane, zrealizowane, a może jest dopiero w przygotowywaniu. Kreując swoją markę w sieci trzeba pamietać o zaspokojeniu najważniejszych potrzeb informacyjnych. Dlatego do naszego sklepu oferujemy możliwość aktywacji powiadomień email, które będą zawierały najpopularniejsze typy wiadomości tj. złożenie zamówienia, przyjęcie zamówienia, przekazanie do realizacji, wysłanie. Każda wiadomość będzie oparta na specjalnym szablonie dostosowanym do większości klientów pocztowych.

Do wysyłki email korzystamy z zaufanych dostawców pozwalających na obsłużenie ogromnej ilości zleceń. Wiadomości wysyłane są z Twojego adresu email lub z specjalnie do tego celu stworzonego. Zapewniamy bezpieczeństwo i wysoką skuteczność dostarczenia. Konfigurujemy wysyłkowy adres email i domenę w taki sposób, aby odbiorca końcowy miał pewność że jest to zaufany sprzedawca, a email który do niego dotarł rzeczywiście pochodzi ze sklepu w którym składał zamówienie.

 

Połączenie z firmami kurierskimi: DPD, InPost, DHL, Poczta Polska

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż produktów nie obejdzie się bez firmy przewozowej. W naszej ofercie mamy integrację z najpopularniejszymi dostawcami tj. DPD, Paczkomaty czy Poczta Polska. Cała integracja została oparta o intuicyjny interfejs po stronie klienta oraz po stronie sprzedawcy. Możesz wybrać odpowiadających Ci dostawców oraz dodać oddzielny koszt dla każdego z nich. W każdej chwili możesz zablokować przewoźnika lub zmienić go w konkretnym zamówieniu uprzednio informując klienta.

Tworząc list przewozowy do konkretnej paczki zostaje wygenerowany odpowiedni kod śledzenia, który jest przekazywany osobie zamawiającej. Cała integracja jest prosta w konfiguracji, a rozliczenie za wysyłke otrzymujesz na koniec miesiąca w dokumencie zbiorczym.

 

Obsługa płatności przez PayU

Każde zamówienie można opłacić na kilka sposobów, poprzez przelew tradycyjny, gotówkę przy odbiorze lub poprzez płatności online. Dzięki naszej usłudze w łatwy sposób skonfigurujesz i podepniesz płatności PayU w swoim sklepie. Dzięki temu klient będzie miał możliwość dokonania płatności poprzez BLIK, szybki przelew lub nawet zakup na raty. Wszystko to jest obsługiwane przez firmę zewnętrzną, a Ty otrzymujesz pieniądze w sposób standardowy, poprzez rozliczenie z PayU.

Każda transakcja obarczona jest odpowiednią prowizją, która może ulec zmianie. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stronie firmy PayU. Na chwilę obecną istnieje możliwość obniżenia prowizji w zależności od obrotów.

 

w razie potrzeby świadczymy także dodatkowe usługi:

 

Import produktów z innego systemu

Jesteś niezadowolony z obecnego sklepu internetowego? A może zaczynasz dopiero przygodę ze sklepami online? Jeżeli jesteś zainteresowany naszym systemem sklepowym Mobilesoft SHOP pomożemy Ci w imporcie produktów z innego systemu. Przygotujemy odpowiednie kategorie, a w razie potrzeby stworzymy specjalny moduł importowy przystosowany do Twoich produktów. Istnieje możliwość importu plików w formatach .xml, .json, .xls, .xlsx. 

Możesz przeprowadzić także import zdjęć produktów. Wymagane jest, aby każde zdjęcie miało odpowiednią nazwę lub produkt posiadał odpowiedni parametr definiujący połączenie z konkretnym zdjęciem wrzuconym do naszego systemu. W razie problemów nie krępuj się do nas napisać lub zadzwonić. Z pewnością nie zostawimy Cie samego z tym, wiemy że nie każda osoba ma czas, aby przeprowadzać samemu takie konfiguracje.

 

Integracja z Allegro

Z pewnością spójność kilku systemów sprzedażowych podniesie ilość zamówień wpływających do Twojej firmy. Dzięki integracji z Allegro zwiększysz zasięg zachowując przy tym jeden system rozliczeniowy, wszystkie integracje oraz zwiększając zaufanie Twoich klientów. Wszelkie zmiany w produktach tak jak nazwa, cena, kategoria, opis, parametry będą na bierząco aktualizowane w Mobilesoft SHOP oraz na Allegro

Często bywa tak, że właściciel sklepu zostaje sam ze skomplikowanymi integracjami, ale nie u nas. Wraz z wyrażeniem chęci na integracje z Allegro otrzymujesz bezpłatną pomoc w konfiguracji i synchronizacji pomiędzy dwoma systemami. Wystarczy poinformować nas poprzez wiadomość email lub dzwoniąc do nas.

 

Optymalizacja treści sklepu

Każdy sklep to kilkaset lub kilka tysięcy produktów w ofercie. Nie zawsze jest możliwość utrzymania aktualnych opisów sklepów, a co dopiero treści o odpowiedniej optymalizacji pod ciągle zmieniające się wymagania wyszukiwarek. Treść w Twoim sklepie musi być dobrze dostosowana na potrzeby pozycjonowania. Jest to nieodłączny element zwiększania pozycji na rynku i promowaniu swojej marki. Inwestując w te proste sprawy możesz zyskać sporo nowych klientów i zamówień, budując wysoką renomę marki oraz przewagę nad konkurencją

My zajmiemy się kontaktem z profesjonalnymi agencjami zajmującymi się na codzień optymalizacjami treści. Przeprowadzimy niezbędne zmiany na sklepie oraz w treściach. Ty możesz spokojnie zająć się swoimi sprawami i obserwować jak rośnie Twoja pozycja na rynku.

 

Tłumaczenia

Z czasem rozwoju swojego sklepu i marki prawdopodobnym jest, że staniesz przed możliwością rozszerzenia swojej oferty o rynki zagraniczne. Może to spowodować natłok prac wymaganych do wdrożenia odpowiedniej oferty oraz przystosowania treści produktów tj. nazw, opisów, parametrów czy nawet tłumaczenia całego sklepu. Nasz zespół pomoże Ci w odpowiednim eksporcie danych do tłumaczenia, a nawet zleceniem tłumaczeń do zaufanych agencji. W Twoim sklepie zostanie uruchomiony moduł tłumaczeń, a przetłumaczone teksty te zostaną w zaimportowane. Dzięki temu zyskasz stronę w nowej wersji językowej

Twój sklep oparty o system Mobilesoft SHOP może posiadać nielimitowaną ilość tłumaczeń. Należy pamiętać, że każda zmiana opisów wymagać będzie odpowiednich zmian w każdym z użytych języków, dlatego zalecamy ograniczenie ilości tłumaczeń do 3. Dodany do sklepu moduł tłumaczeń pozwoli na edycję treści w każdym z dostępnych języków oraz automatyczną translację poprzez algorytmy Google. Ceny zależą od ilości tekstów, tematyki oraz skomplikowania sklepu.

 

Tworzenie opisów produktów, treści na blog

Rozpoczynając przygodę ze sprzedażą produktów w sieci, dobrą praktyką jest opisanie każdego z nich w odpowiedni sposób. Nasze zaufane agencje tworzące treści zajmują się opisywaniem produktów z każdej tematyki. Przygotowane treści są poprawne gramatycznie oraz łatwe do czytania. Pomogą Ci zainteresować potencjalnych klientów, a za tym zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Niestety w obecnych czasach istnieje duża konkurencja w sieci praktycznie na każdym rynku. Jeżeli chcesz konkurować w internecie musisz w jakiś sposób wyróżniać się. Optymalizacja oraz ciągłe zwiększanie treści w Twoim sklepie to podstawa do uzyskania wyższych pozycjach w wyszukiwarkach. Wspomożemy Cię w realizacji firmowego bloga lub artykułów reklamowych poprzez nasze zaufane agencje zajmujące się Tworzeniem treści.

 

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Sprawdź nasze inne usługi.

Wszystkie usługi