Co powinieneś umieścić na swojej stronie internetowej?
Strony www Olsztyn
  • Services
    • Websites
    • Online shops
    • Mobile applications
  • Projects
  • Blog
  • Partnership
  • Contact
  • PL
  1. Home
  2. news.name
  3. Strona internetowa
  4. Co powinieneś umieścić na swojej stronie internetowej?
 
 

Co powinieneś umieścić na swojej stronie internetowej?

@Mobilesoft 21 October 2020

Firmowa strona internetowa to obecnie standard, bez którego nie da się funkcjonować w sieci. Nawet jeżeli Twoje przedsiębiorstwo nie prowadzi sprzedaży online, z pewnością z internetu korzystają Twoi potencjalni klienci. Jednak samo stworzenie serwisu niewiele da, jeśli nie wypełnisz go unikalną, wartościową i ciekawą dla odbiorców treścią. Podpowiadamy, jakie informacje powinny znaleźć się na witrynie.

Czy Twój serwis jest przygotowany na klientów?

Wiele profesjonalnych, firmowych stron internetowych w dalszym ciągu nie ma podstawowych elementów oraz informacji kluczowych z punktu widzenia odbiorców. W parze z bogatą szatą graficzną i rozbudowaną funkcjonalnością często nie podąża wartościowa zawartość. Tymczasem, użytkownik odwiedzający serwis przedsiębiorstwa, oczekuje przede wszystkim konkretnych danych, takich jak:

  • dokładny opis firmy i jej oferty, 
  • informacje o pracownikach, 
  • przykłady wcześniejszych realizacji, 
  • adres siedziby, numer telefonu, mail – umożliwiające szybki i sprawny kontakt. 

Informacje o firmie oraz ofercie

Standardem przy tworzeniu strony powinno być umieszczenie na niej zwięzłego opisu prowadzonej działalności oraz szczegółowej oferty marki. Użytkownik odwiedzający serwis chce szybko i bez wątpliwości dowiedzieć się, czy poszukiwany przez niego produkt lub usługa znajdują się w Twoim katalogu.

Tworząc treść na podstrony „O nas” oraz „Oferta”, zawsze miej na uwadze przede wszystkim potencjalnego klienta. Większość z nich nie lubi przebijać się przez długie bloki tekstu, drobiazgowo opisujące historię przedsiębiorstwa czy pełne fachowego słownictwa szczegóły procesów technologicznych. Postaw na proste i czytelne komunikaty, eksponując to, co z punktu widzenia użytkownika jest najważniejsze.

Przedstawienie członków zespołu

Warto, by firmowa strona internetowa zawierała informacje dotyczące Twojej kadry wraz ze zdjęciami i danymi kontaktowymi jej członków. Dzięki temu użytkownik ma wrażenie obcowania z konkretnymi osobami, a nie z bliżej nieokreślonym „przedsiębiorstwem”. Przedstawienie zespołu skraca dystans i ułatwia kontakt w danej sprawie – można natychmiast połączyć się z działem sprzedaży, marketingu, obsługą klienta czy pracownikiem odpowiedzialnym za kontrolę jakości.

Case study, czyli dotychczasowe działania

Nie musisz tworzyć pełnej galerii obejmującej wszystkie zrealizowane projekty. Wybierz kilka najciekawszych, niestandardowych, słowem – dowodzących skuteczności i profesjonalizmu firmy. Zadbaj przy tym o różnorodność, ukazując wszechstronne umiejętności i szeroki zakres usług Twoich specjalistów. Dobrym pomysłem będzie również umieszczenie referencji od klientów zadowolonych ze współpracy z Tobą.

Kontakt

Trendy się zmieniają, a podstrona kontaktowa stanowi nieodłączny standard, jeśli chodzi o tworzenie stron internetowych. Nic dziwnego – w końcu to dzięki niej możliwa jest komunikacja na linii firma – klient. Tu ważna uwaga – niezależnie od tego, jak wiele opcji kontaktu udostępnisz (im więcej, tym lepiej!), pamiętaj, by odpowiadać na wiadomości tak szybko, jak to możliwe. Niewiele rzeczy irytuje potencjalnego klienta bardziej, niż odpowiedź na maila tydzień po jego wysłaniu, czy brak możliwości dodzwonienia się do biura, mimo wielokrotnych prób.

Tworzenie strony internetowej – o czym jeszcze pamiętać?

Umieszczenie powyższych informacji sprawi, że Twoja strona internetowa stanie się wartościowa i odpowie na kluczowe potrzeby użytkowników. Warto jednak pójść o krok dalej i dodać kilka elementów, które ułatwią im podjęcie decyzji o skorzystaniu z proponowanej przez Ciebie oferty. Najważniejsze z nich to m.in.:

  • wezwanie do działania – może mieć formę krótkiego, sugestywnego komunikatu („sprawdź ofertę”, „kup teraz”, „zamów wycenę”) lub aktywnego przycisku, który umożliwi dokonanie zakupu bądź rezerwacji, 
  • unikalna propozycja sprzedaży – zastanów się, co wyróżnia ofertę Twojej firmy spośród konkurencji. Zapewniasz darmową dostawę lub bezpłatną wycenę? Pokaż swoją przewagę, 
  • blog – możesz opisywać na nim ciekawe wydarzenia z życia firmy, relacjonować ważne dla branży eventy lub publikować poradniki na temat wyboru konkretnego produktu bądź usługi, z linkami do Twojej oferty. 

Strona www – od projektu do realizacji

Szukasz firmy, która oferuje tworzenie stron internetowych? Świetnie trafiłeś! Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia ekspertów i zyskaj profesjonalną witrynę, która stanie się jednocześnie skutecznym narzędziem sprzedażowym i marketingowym. Skontaktuj się z nami już dziś!

 

MOBILESOFTul. Towarowa 20B
10-417 Olsztyn
Tel: +48 22 390 63 51
Email: kontakt@mobile-soft.pl
MORE
  • Partnership
  • FAQ
  • Privacy policy
  • Contact
OUR SOLUTIONS
  • Mobilesoft CMS
  • Realization documents
  • Projects
OUR OFFER
  • Websites
  • Mobile apps
  • Webshops
  • Cities
Copyright © 2020
MOBILEOFT - projektowanie stron internetowych